Blog header image
2022 | Június | 01

Házirend

Írta: Szempilla Akadémia
Kategória: Közlemények

Sokan belefutottunk már egy-egy problémás ügyfélbe az évek során.

 

Vannak olyanok, akik nem tisztelik az időnket, vállalkozásunkat. Folyton késnek, az utolsó pillanatban mondják le vagy egyszerően csak el sem jönnek. Ha a szépségiparban dolgozol, az ilyen típusú problémás ügyfelek alapvetően elkerülhetetlenek. Persze, lehet, hogy Téged még sosem ért ilyen kellemetlen helyzet, de mit tehetsz, ha mégis bepróbálkozik valaki? 

 

Ha azt szeretnéd, hogy az emberek úgy kezeljenek téged, mint egy vállalkozást, és tiszteljenek, mint egy vállalkozót, akkor úgy kell viselkedned, mint egy üzlettulajdonos. És ez mit jelent pontosan ?

 

Szabályokat kell megfogalmaznod, HÁZIRENDET kell kialakítanod és be kell tartatnod a vendégeiddel, hogy tartós, elégedett és jövedelmező kapcsolatot tudj kialakítani velük.

 

Szerencsések vagyunk, mert a munkánk a hobbink és vendégeinkkel baráti a viszonyunk, de Neked ettől még a pillaépítés a MUNKÁD! Ebből fizeted a sárgacsekkeket, veszel kenyeret, fizeted a gyermeked iskolai ebédjét és persze tartod fent a vállalkozásodat. Mindenki életében előfordul egy-két rendkívüli esemény, amikor persze nem a szempilla a legégetőbb kérdés de ha a vendéged állandóan késik, variál az időpontokkal, elfelejt egyszer-kétszer megjelenni, lépned kell, ezzel védve magadat és a többi vendégedet is.

 

Fogalmazz meg egy számodra jól betartható házirendet rakd ki a szalonodban jól látható helyre, oszd meg Instagram és Facebook oldaladon is!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Ne maradjon le a legérdekesebb ajánlatokról! Iratkozzon fel hírlevünkre, és értesüljön első kézből aktuális információkról.